Złota Patelnia zdobyta!

Kontretykieta została Winiarskim Blogiem Roku 2012 magazynu Czas Wina. Bardzo, bardzo Wam wszystkim dziękuję.

 

Kiedy zacząłem pisać, wcale nie wiedziałem,

co naprawdę wybieram, ile za to płacą

i że w tak krótkim czasie stanę się bogaty,

i jeśli czegoś zechcę, zaraz to dostanę .

 

Moje będą kobiety, o jakich zamarzę,

i moje wszystkie miasta, pojadę na wczasy,

gdziekolwiek tylko zechcę, zimą albo latem,

tam, gdzie wskażę na mapie, bez żadnych bagaży,

 

prosto z łóżka, bez spodni. Zamieszkam na skale

w rybackim domku w Grecji, i ktoś się postara

o wino i oliwki. I tak będzie co dnia.

I codziennie fortuna moja będzie wzrastać,

 

i co dzień nakupuję czekolady, masła,

i to będzie tak leżeć, bo nie będę głodny.

 

Tomasz Różycki, Dom gubernatora

11 komentarzy on “Złota Patelnia zdobyta!”

  1. sqva pisze:

    Gratulacje!
    ps. I tak Kris był szybszy z informacją na Twoim blogu.

  2. Kris pisze:

    Polecę Komudą – to, co Kuba – pijemy?;) W topiku obok już gratulowałem, ale raz jeszcze – wielkie i szczere gratki.

  3. Blondynka pisze:

    Jeszcze raz gratuluję 🙂 Szampan niczego sobie 😉

  4. Brawo brawo brawo. Zasłużona patelnia. A najbardziej mnie cieszy że autorski dzienniczek pokonał machinę medialną pewnych popularnych megablogów 😉

  5. Serdeczne gratulacje! nagroda przyznana sprawiedliwie. Trzymam kciuki za ciąg dalszy!

  6. Duże brawo Jakubie. Czym będziesz opijał sukces?


Skomentuj

